första dagen tillbaka

Tillbaka på jobbet! Kändes rätt ok. Igår kväll kändes det lite jobbigt för jag var "duktig" och gick och lade mig innan kl 23. MEN, jag kunde inte somna... Maken var snäll och åkte iväg och köpte ett busskort åt mig så att jag skulle ha det för att komma till jobbet idag. När han var iväg råkade han ringa hem och väckte då mig... Då var han i trappen... han kom in och så kom han och lade sig och jag kunde inte för mitt liv somna om... Fick honom att killa mig på ryggen tills dess att jag somnade.  När jag somnat och han slutat och sen sov så vaknade jag till igen. Lyckades somna om rätt snabbt så jag hann inte känna av den mentala stressen som lätt kunnat infinna sig... Jag skulle upp ca kl 05 imorse... Det gick bra att komma upp och jag hann med det jag skulle.

Nu ska jag softa på soffan en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0