dagens existens

Idag besökte besökarna Vasamuseet. Vi har besökt det förut så vi "slapp" =). Jag och maken tog det lugnt hemma en stund för att sedan åka in till stan. Väl där åt vi en lätt lunch och sen gick vi en liten tur i Gallerian och vidare till Kungsträdgården där den obligatoriska mjukglassen intogs. (älskar mjukglassen de säljer där) Där tillbringade vi sen en stund med att titta på förbipasserande människor. När vi fått nog av det promenerade vi vidare för att på kvällskvisten möta upp syster och svåger för att äta middag på Dollys. En "köttrestaurang". De har väldigt god mat och efter middag med dessert så var jag sååååååå mätt! Vi åkte sedan hem hit till oss och så har vi spelat kort och Mario Kart. Mucho trevligt!

Återigen är det dags för mig att inse att sängen kallar så jag säger: Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0