blixtar och dunder, regn, solsken och myggbett

Imorse vaknade jag till ljudet av åska och regn. Det knallade rejält och blixten dök upp den också. Den var inte alls särskilt långt bort. Vi stannade i sängen ett tag och när vi väl gick upp så var det varmt och klibbigt igen. Jag trodde att luften skulle kännas lättare efter åska och regn. Solen kom fram och vi upptäckte att svärmors dator "system" hade dött. Vi fick åka hem till oss och hämta lite prylar och passade på att ta en dusch. När vi kom tillbaka hit satte jag mig i trädgården och njöt av solen. Solade bort lite av märket som jag fick av linnet vid midsommar.

Åter igen bloggar jag när det är dags att lägga sig. Säger därför godnatt för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0