Besöka och få besökare

Idag har vi varit hemma hos vänner och fikat. R och dottern hade bakat igår. Trevligt som vanligt och kakan var jättegod. Var nån typ av brownie med nötter. Till detta blev det vaniljglass. Yummie! Därefter ville de åka hem till oss för att se hur vi bor och träffa vår lilla katt så de följde med oss hem. Väl här spelade vi Mario Kart och sen gick vi till lokala haket och käkade middag. När det var dags för dem att åka hem så körde min älskling dem för att sedan åka vidare till sin mamma. Jag valde att stanna hemma. Första gången på en vecka som jag är helt ensam.

Nu ska jag lägga mig på "sofflocket" och gosa med min lilla Socker...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0