Besök

Jag gillar inte att städa. Mitt löfte till mig själv är idag att jag ska blir bättre på att hålla i ordning. Jag mår mycket bättre då!

Idag har vi fått besök av lillasyster och svåger, något jag är väldigt glad för. Har sett fram emot detta sedan hon frågade om de fick komma och hälsa på. De kom nu ikväll så vi har pratat, ätit, spelat kort och spelat Mario Kart på Wii. Det är jätteroligt! =)

Får se vad som händer imorgon. Det lutar åt en utflykt med bilen. Beror lite på vad det blir för väder. Det jag vet är att imorgon ska vi inhandla två nya kortlekar. De vi har (den ena iallafall) gillade inte jag. Öppnade förpackningen idag och kortleken levde inte upp till förväntningarna.

Nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp i tid imorgon.

Godnatt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0