våga vägra lägga sig..

Är det bara jag som har problem med att gå och lägga sig? Jag ligger här på soffan och är egentligen sketatrött. Ska dessutom jobba imorgon.

De senaste månaderna har jag haft problem med att gå till sängs i tid. Vad är det då som är problemet? Ja, inte fnöske vet jag! Surfar på datorn och och glor på dumburken till långt in på natten. Eller ja, långt in... Klockan är över midnatt och ofta även fram åt halv två  och det är alldeles alldeles för sent när man ska upp dagen efter. Ja, egentligen även om man inte har någon tid att passa... Om man är ledig så känns det för jävligt att sova bort dagen även om man inte har en plan för dagen.
Ska man jobba, som jag idag... så behöver man sova ordentligt. Känner att jag inte har varit mitt alertaste jag idag. Ska jobba imorgon också, behöver gå till sängs nu.... MEN, har ju fastnat på TV4 komedi och last comic standing....

Vår katt sitter ligger på mig här där jag ligger på soffan och bara väntar på att jag ska lägga mig.

Så, godnatt alla ni som har vett att prioritera sömnen!!

Hej svej leverståhiåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0