Let´s dance väcker minnen

Sitter här och tittar på Let´s Dance. Inget jag skäms över. Kommer inte att gråta om jag missar ett avsnitt, men jag tycker det är rätt så kul.

Mojje dansade nyss. Kommer ihåg när jag "träffade" honom. Jag var runt 20. Hade åkt upp till Varberg för att fira min kusin när hon fyllde 25. Vi var på stadshotellet och åt middag, ett ganska stort gäng. Jag var yngst och enda skånskan. De flesta som var där kände jag inte utan hade väl bara träffat några av dem någon gång. Hade inte heller känt/umgåtts med min kusin så länge.
Dels hade alla väldigt kul åt min dialekt och dels hade de kul åt att jag vid det här tillfället hoppade på kryckor. Minns inte riktigt varför...

Mojje och två killar till var där och spelade med sitt band. Minns inte vad de hette.

Hur som helst.... Som det brukar bli ibland så behövde jag gå på toaletten.... Tar mina kryckor och går (måste då gå förbi bandet) och nästa sak jag minns är att jag ligger på golvet. Bandet noterar detta och Mojje säger i micken att en ut det stora sällskapet har ramlat (eller något sånt). Gänget börjar asgarva och ropa... PINSAMT!!!
Jag blev inte skadad ytterliggare. Det var visst kryckorna som halkade på det hala golvet...

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Dumma Mojje! Har aldrig tyckt om honom och lär nog inte göra det heller.. Kram på dig!

2009-01-12 @ 09:08:22
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Går det inte att kommentera hos dig?

2009-01-12 @ 09:09:06
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Tack :) Kram tillbaka

2009-01-13 @ 22:52:43
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0