envis förkylning

eller rättare sagt förkylningar.... Jag är fanimej sjuk igen. Min chef och mina kollegor tyckte att jag var för sjuk för att vara på jobbet så jag fick åka hem. Då hade jag suttit och nyst/hostat och snorat  sedan jag började klockan åtta på morgonen. Näsan rinner och rinner....

Jag är hemma nu. Tog min temp och konstaterade att jag har feber. Jag hann vara frisk en vecka.... Detta börjar bli löjligt!
Ligger här fullt påklädd i mjukisbyxor, raggsockar och fleecetröja under en filt. Hade frossa innan och nu svettas jag som en gris. Ett tecken på att kroppen bearbetar "sjukdomen". Får hoppas på att det går över snart det här.

Ni håller väl fortfarande tummarna för mig?!

Kram till alla er därute i cyberrymden.

Kommentarer
Postat av: Kicki

I sure will keep my fingers crossed! =) Krya på dig!

2009-01-20 @ 15:22:39
URL: http://kiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0