dagen går äntligen mot sitt slut

Jag har aldrig varit gravid och har ingen tanke på att bli nu heller... nån gång kanske, men inte just nu....

Läs inte vidare om ni tycker att kroppen och dess vätskor är räliga.... detta är min blogg och jag skriver om vad jag vill =)

Har min mens just nu och idag var jag tvungen att gå hem från jobbet på grund av det.

För ett par år sedan hade jag så mycket mens att när jag gick på toa kom det en stor blodklump. Trodde att jag kanske hade varit gravid och fick missfall så jag gick till doktorn. Fick lära mig då att det inte var så utan att jag bara hade en väldigt kraftig mensblödning, att det kan bli så ibland. Det är levrat blod. Sedan dess har jag det så nästan varje gång jag har min mens. Det är inte så kul för jag blir helt urlakad den/de dagarna det blöder så kraftigt. Idag satt jag i en ny tampong (super) och gick på utbildning, en dryg halvtimme senare sa det "svoooosch" i underlivet. INTE BRA!! Gick på toa  och bytte och sen hände det igen. 3 gånger inom loppet av två timmar blödde jag så kraftigt att jag blödde igenom tampong+binda+trosor+jeans. Det kändes väldigt ofräscht och jag mådde skit. Åkte därför hem. Är helt slut. Har varit hemma några timmar nu. Skönt att bara ligga på soffan under min sköna filt. Fosterställning... Ska jobba imorgon igen. Tror bestämt det värsta är över nu...

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Asså detta med mens är ett jäkla skit..

Fast samtidigt är jag jätte glad för att jag får mens. Ett tag när jag hade som mest mediciner o mådde som sämst så hade jag ingen mens alls.. Då kändes det konstigt.. Så nu när jag har det så känner jag mig jäkligt levande o frisk =) Kroppen är normal på ngt.. Men det är inget vidare ändå.. Kram på dig och hoppas dagen idag blir bättre =)

2009-01-20 @ 09:46:17
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0