svårt med jobbet..

Jag jobbar ju med kundservice på ett företag där jag behöver prata i telefon hela dagarna. Det blir ju så när kunder ringer och ditt jobb är att svara på deras frågor.
På grund av min hosta kan jag inte prata så mycket som jag behöver i mitt arbete. Har ju varit hemma sedan i måndags för att vila halsen. Igår talade jag om för min coach på jobbet att jag planerade att komma till jobbet imorgon.

Eller också inte.... =/

Var hos psykologen idag. Första gången hos ny sådan. Kändes rätt ok. Hon ställde bra frågor och ska hjälpa mig med de beteende jag vill förändra men som jag inte lyckats själv med. Vi pratade om en massa olika saker. Hon sa att jag lös upp när jag pratade om min lillasyster och den resa vi ska göra tillsammans.

"Passet" hos henne är på 45 minuter. Det var inte bara jag som pratade utan hon hade en del frågor och hon berättade även lite om hur hon arbetar. Efter att ha varit där var det jobbigt i halsen. Det har kliat i halsen sedan dess och jag har hostat en hel del. På grund av det ringde jag vårdcentralen för att fråga hur jag ska göra. Sköterskan tyckte att jag borde träffa läkare, men hon hade inga tider idag utan att jag får ringa kl 07:30 imorgon bitti för att få en akuttid. Blir alltså hemma imorgon också.

Sååååååååååååååååååå trött på min hals. Behöver kanske byta jobb??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0