Skriva lite positivt

Kom på att jag sällan skriver något positivt i min blogg. Tänkte skriva i fredags kväll men läta bli. Jobbade kväll och var ju inte hemma förrän kvart i tio.

Jag är ju tillbaka till jobbet nu. Skönt, men är lite orolig för min hals fortfarande. Den känns inte helt hundra än, men det funkar. I fredagskväll var jag lite "skakig" i rösten och bestämde mig därför för att stanna hemma och vila halsen i helgen. Var bjuden på en inflyttningsfest igår och en annan kompis ville träffas för en fika. Jag känner att jag borde vila halsen för att kunna jobba.

Fredagen var en bra dag. Solen sken och en person flörtade med mig. Hela dagen kändes lätt och trevlig.  Att jobba kväll på fredagen gör att helgen känns bra mycket kortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0