Singstar = roooooligt!

Jag brukar säga "jag sjunger hellre än bra". Tycker det är jättekul att sjunga och gick med i en kör som jag sen fick sluta med för att jag inte kunde gå på grund av mina arbetstider.

Ja ja, idag på vägen hem lyssnade jag på musik på med min telefon. Gillade det jag hörde och som vanligt kan jag inte stå still eller var tyst då såg jag dansade lite för mig själv och sjöng med... Kom då att tänka på mitt Singstar hemma. Har aldrig använt det. När jag kom hem var min älskling hemma. Han berättade om sin tripp till Finland. Satt i soffan och såg Playstation:et i ögonvrån och frågade om det var inkopplat. Det var det inte, men han kopplade in det och jag fick testat mitt Singstar. Det var MYCKET SKOJSIGT!! =) Blev bara en kort test för sen orkade inte halsen mer. Ska "spela" det igen en annan dag med HÖG volym och skråla riktigt ordentligt. Otroligt vad ett litet spel kan göra en lycklig.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ah vad roligt att du ar tillbaka pa jobbet!! och kan sjunga dessutom=D

se till att hala dig frisk tills jag kommer tillbaka;) puss och kram

2009-02-21 @ 20:53:04
URL: http://faran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0