Hur sad är jag?

Tittade på Jay Leno och Kate Winslet var där. Hon sitter och berättar om hur, när hon var på Golden Globe galan (och vann), hennes barnvakt filmade barnen när de såg henne på galan på tv. känner jag hur tårarna börjar komma i mina ögon. LARVIGT!!!  Fanns ingen anledning till det. Vill bara säga till alla att: JA, jag har lätt för att böla. Inte charmigt någonstans utan mer patetiskt. Ja, nåt fel är det iallafall...

Här är kvinnan som bölar när hon är glad, ledsen, arg, lycklig, sorgsen och även när hon tittar på tv, bio och egentligen vid alla tillfällen i livet. Kan ha ett möte med chefen och där kan jag börja böla. Jag kan ta kritik men mina tårkanaler är exrema. Bara se på exemplet ovan. Kan börja komma tårar bara jag hör något charmigt, roligt, lite ledsamt på radion.

Patetiskt, I know!!!!!!!!!!

Men men.. sån är jag...


Kommentarer
Postat av: Kicki

Patetiskt tycker jag inte.. Utan härligt med människor som inte är rädda för att visa sina känslor :) Vi är allt för kalla o hårda i sverige!!

2009-02-10 @ 16:46:20
URL: http://kiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0