hes eller inte??

Nyss hemkommen från doktorn och är faktiskt lite ledsen. Var inne hos henne i max 5 minuter. Det första hon säger är att jag INTE är hes. Nähä?? De som vet hur jag normalt låter tycker att jag låter hes/skrovlig i halsen. "Allt är normalt och du har ju varit sjukskriven i 10 dagar av min kollega och jag ser här om din psykiska hälsa så jag tycker du kan gå och jobba".

JAG VILL INTE VARA HEMMA! VAD ÄR DET HON INTE FÖRSTÅR?? Jag mår bra psyksikt. Att jag förra hösten blev sjukskriven för depression ska väl för i helvete inte ligga mig i fatet nu??

JAG SKA GÅ TILL JOBBET IMORGON!!
Med glädje, för jag vantrivs inte på mitt jobb och jag tycker INTE det är roligt att vara hemma hela dagarna.
Om jag tappar min röst för att jag gör mitt jobb, vilket - by the way. är att prata i telefon med kunder hela dagarna, så ska jag fanimej stämma den dumma dumma doktorn.

Men, nu ska jag glädja mig åt att jag ska till jobbet imorgon och träffa alla mina underbara kollegor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0