Har handlat lite utan att shoppa loss

Fick inte tag på min älskling när jag slutade jobbet idag så jag tog en tur på Ur & Penn. Det fanns en klocka som jag tyckte var superläcker! En nackdel dock... den hade GULT armband. Jag är inte förtjust i gult. Inte min färg. Tyvärr fanns den inte i andra färger. Var inne på en annan Ur & Penn men där hade de inte den alls. Därefter var jag inne på Accent (gamla Wedins), de fyller 1 år och som medlem får man 20% rabatt hos dem nu i ett par dar. Jag är väldigt trött på den handväska jag nu använder och tänkte att jag kanske kunde hitta någon ny. Hittade ett par stycken som kändes ok, men i och med att jag inte "blev kär" i någon av dem så lät jag till slut bli att köpa någon väska. Har ju ett antal hemma som jag kan byta till. Gillar väskor, men har en tendens att gilla dem korta perioder och sedan hamnar de bara i ett hörn i en garderob eller nåt.
Bara för det ska jag nu gå och byta handväska. Ja, förresten, handlat lite fick jag ju gjort. Blev några par örhängen och ett halsband.
Maken mötte upp mig sen så ikväll var vi på Ica Maxi och handlade lite till kyl och frys.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0