fult ord!

CANCER! Vilket fult ord! Vem i helvete kom på det ordet och den sjukdomen? Den jäveln borde skjutas!

En vän till mig har idag fått tråkiga nyheter om en närstående. Det kommer förhoppningsvis att bli bra, men ett sjukdomsbesked är aldrig roligt.
Jag är så trött på allt vad sjukdomar heter!! Kan inte alla sjukdomar i världen bara ta och samla ihop sig, slänga sin in i en raket som vi skickar upp i rymden och så spränger vi den!!

Sjukdomar!! Hör min uppmaning: HÅLL ER BORTA FRÅN MIG, MIN FAMILJ, SLÄKT, VÄNNER OCH MINA VÄNNERS FAMILJ, SLÄKT OCH VÄNNER!!!

JA, jag vet att det är naivt, men det skiter jag i.

Behöver bli miljonär så att jag kan skänka MASSA pengar till forskning som arbetar för att utrota sjukdomar.

Bortsett från det så har det varit en helt ok dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0