FÖRBANNAD

Just nu är jag milt sagt förbannad!! Det kommer att gå över...

Min man tog sönder en sak, det var en olyckshändelse, som jag behöver ha varje natt för att jag ska må bra. Jag anser att jag har rätt att bli en aning förbannad en stund över detta. Speciellt som min kära man blir sur över min reaktion och säger att det säkert är mitt eget fel att den gick sönder eftersom jag själv tappat masken i golvet ett par gånger. "Den var väl redan lite trasig". Min ilska kommer att gå över, det enda jag behöver just nu är att han låter mig vara förbannad för mig själv så kommer jag att lugna ner mig. Jag vet ju om att han vet hur viktig den är för mig och att han definitivt inte gjorde det med vilje. Problemet är att just nu hjälper det inte. Den masken är den enda jag har och det är inte jättebilligt att köpa ny och det är det jag behöver göra om han inte lyckas laga den.

Ja ja, nu ska jag försöka arbeta bort ilskan mot min lilla älskling eftersom det inte är roligt att känna denna ilska. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0