det har pratats om det och nu är det gjort

Han kom hem med den idag. Han är "kär". I något annat än mig! Ja, ni gissade rätt... en teknikpryl. Fast nu måste "vi" ju flytta på en hel del andra teknikprylar och sladdar.. Det är makens grej att dona med. Jag fattar nada. Givetvis är det ju så att inte allt funkar så som det var tänkt så vi kommer eventuellt att behöva införskaffa en teknikpryl till men då gör vi samtidigt oss av med en annan teknikpryl. Tänk om allt hade funkat som det ska. Att det enda som behövs är att man kommer hem, kopplar in sladd/ar och så fungerar allt så som det var tänkt..

Ja ja.. det är som sagt hans grej att dona och fixa med tekniken. Jag håller mig vid sidan om och kommer med en massa dumma frågor =).

Illa hur teknik impotent jag är! =)


Just nu insåg jag att jag är så trött så att jag kan smälla av på mitten. Ska alltså gå till sängs nu!!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0