Vi har flyttat!

Familjen är samlad. Jag, maken och katten har sovit tillsammans i vårt hus nu i 3 nätter. Det är ständigt mörkt ute. Nattsvart på morgonen när jag åker till jobbet och nattsvart när jag kommer hem på kvällen. I måndags pulsade jag i snö på en skogsväg. Den var bara delvis skottad. Kolsvart och skog. Kände viss rädsla och kände noll koll eftersom jag inte någonsin gått den vägen förut. Läge för ficklampa?! Sen är det lite tragiskt att bo på landet med dåliga kommunikationer gör att det tar extra lång tid att ta sig hem från jobbet när jag slutar jobba kl 18. Ja ja, bara att vänja sig.. =) Sånt får man ta när man väljer att flytta ut i skogen.

Ok, för alla er som känner mig och vet att jag inte har körkort.... ;) Det skulle inte hjälpa så jättemycket eftersom det är rusningstrafik och massa köer. Men körkort är något jag kommer att ta ändå.... snart.... =)

Nu är det snart dags för några dagars ledighet. Det ska bli riktigt skönt att vara ledig och ha tid i huset. Det ska packas upp och möbleras och donas. Lite softande blir det förhoppningsvis också..

God jul alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0