Snabb som blixten?

Eller nej, men imorse var det nog inte långt ifrån... Tydligen ville jag inte gå upp imorse. Drömde att min väckarklocka hade fått ny tjänst och att den omplacerade lite och det var olika konton. (don´t even ask) =)
Detta ledde till att jag försov mig! Var uppe kl 06:18 och gick ut ur lägenheten 06:27 (trodde jag). Trodde jag skulle hinna med en buss som gick 06:33 men den missade jag och det var extra surt eftersom jag såg den åka förbi mig när jag var på andra sidan övergångsstället. Hade jag hunnit med den hade jag sluppit skicka sms till chefen om att jag skulle bli sen. Inte nog med det. När jag sen sitter på pendeln så ser jag på deras skyltar att tåget blir alltmer försenat ju längre vi kommer. Kom ca 25 min försent till jobbet idag. Trots det har det varit en rätt ok dag so far... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0