Mental stress

Just nu är jag så mentalt stressad att jag blir tom och apatisk. Förstår inte vad det är med mig men just nu är jag så stressad i skallen att det känns som att hjärnan ska explodera. Jag hade massa saker inplanerat denna veckan. Blev inte som tänkt dock... måndagen fick jag inte gjort något för jag hade sovit så dåligt att jag var sjukt trött och däckade/somnade på soffan. Jag skulle packat inför flytten. Igår köpte jag ingredienser för jag hade planerat att baka och packa. När jag hade ätit var jag såklart helt trött. Fick packat en del men det blev ingen bakning. Så, jag tänkte att jag skulle baka idag. OCH??? Nä, bidde ingen bakning. Jag hade ju också planerat in en shoppingrunda idag. SEN skulle jag baka.Se hela bilden
Men det blev försent för det idag. Då skulle jag ju behöva baka "mizzinazzen" och det pallar jag inte. Jag har tusen å en saker att göra men kommer mig inte för. Samtidigt har jag sjukt ont i magen just för att jag INTE gör det jag borde. Hur, och när ska jag bli nöjd och känna att jag gör det jag vill och bör göra? Egentligen är det extra sjukt att det är jag själv som ger mig den här stressen. Man måste inte vara ute i sista minuten med allt och ändå är jag jämt det. AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHH.
(pic; http://blog.sweetestmemories.com/pix/frustration.jpg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0