Julen är över för denna gång

Det har varit en lugn och trevlig julhelg. Den har spenderats hemma hos svärmor. Igår tog jag och maken en sväng till Barkaby.  Något vi ångrade när vi såg hur mycket bilar som var ute. Sååå långa köer. Vi hade även planerat att åka inom lägenheten för att hämta lite prylar men det regnade is så vi lät bli eftersom det vi hade tänkt hämta skulle tas på taket. Ja ja, vi har kvar lägenheten januari ut så det är ingen panik. Hade dock varit skönt att tömma den helt och bara ha kvar städningen. Igårkväll lämnade min man av mig hemma i huset sen åkte han tillbaka till sin mamma för att fortsätta umgås. Jag kände att jag ville vara hemma i huset och bara vara. Ok, det finns en del att göra, men det var inte huvudanledningen utan jag ville bara tillbringa tid i huset. Vår turbogosiga katt är ju hemma så vi mös i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0