Frid i själen

Jag har inte orkat skriva på ett tag... det är bara så. Har inte mått så bra och inte heller haft tid.
Efter hästräddandet så åkte vi förra helgen ner till familjen i Skåne. Det var dags att hälsa på min lilla systerdotter. Ja, givetvis mina brorsdöttrar också, men jag hade ju ännu inte träffat nytillskottet, Isabella. Det var en mysig helg. Fredagen tillbringade jag och maken med att köra ner till Skåne och kvällen tillbringade vi med mina syskon. Det var älsklingens födelsedag och vi blev bjudna på god middag. Sen blev det lite wii spelande. Mario Kart är jättekul! =)
På lördagen var vi på julmarknad på Björnstorps slott. På kvällen , efter att vi ätit middag med syster och svåger så gick vi in till min bror för att dricka lite glögg. (Mina syskon bor granne med varandra) Jag och min man trodde att vi skulle ha en soft kväll där inne med "bara" mina syskon och barnen men tji fick vi. De hade även bjudit in "syskonkusinerna". Mycket trevlig överraskning, speciellt eftersom jag hade fått höra att det inte skulle bli glöggkväll förrän helgen efter och då skulle inte jag och älsklingen vara där. På söndagen åkte vi en sväng till moster och morbror E & C. Som vanligt så har jag frid i själen efter att ha varit på besök i skåneland.
Jag älskar min familj!

Kommentarer
Postat av: K

låter som en härlig helg! :D Family rules!

2009-12-15 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0