tankar i min ensamhet...

som vanligt när jag är ensam funderar jag över mitt liv. Vad vill jag? Hur ska jag åstadkomma det jag vill? Mår jag bra? Är jag lycklig?  Om jag inte är lycklig och mår bra och vet vad jag vill..... vad behöver jag göra för att det ska bli bättre? Ofta när jag sitter ensam och funderar så kommer jag fram till en massa bra saker som jag ska/vill göra. Kommer även fram till hur jag ska göra för att uppnå det jag vill... Det slutar oftast (läs alltid) med att jag tänker: "ska börja mitt nya liv imorgon"... sen blir det ändå inte så.... Vem skadar jag då med detta beteende? Mig själv. Förmodligen också andra i min närhet på sätt och vis eftersom jag alltid är missnöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0