ständigt under arbete

Min självkänsla är för låg för mitt eget bästa. På grund av den går jag säkert miste om mycket i livet. Varifrån kommer detta mindervärdeskomplex som jag lider av. Det gäller inför familj, släkt, vänner, kollegor och alla andra som jag träffar i livet. Det är som tur är inte alla som märker av att jag har dålig självkänsla. Å andra sidan är jag himla bra på att klanka ner på mig själv så att andra märker det rätt snart. Detta gör att jag arbetar med mig själv varje dag. För att bli av med den dåliga självkänslan. För att utvecklas, för att bli ett bättre jag. Denna dåliga självkänsla är inte logisk, jag vet det! MEN, och det är ett stort men... det finns en annan del av mig som motarbetar logiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0