morgon

Jag somnade nästan direkt när jag lade mig igår. När hjärnar började vandra klappade jag först katten en stund och sedan blev det fokus på andningen. Fick lära mig en gång att om man har svårt att sova så ska man inte räkna får utan tänka på sin andning och istället räkna andetag eller bara tänka "andas in, andas ut". Det funkar för mig. Oftast iallafall.

Nu ska jag göra mig i ordning för en ny dag på jobbet. Är sååå trött bara. Borde äta frukost. Problemet är att bara tanken på det gör mig illamående... Det är för tidigt på morgonen, eller jag har inte varit vaken tillräckligt länge för att kroppen ska tycka det är ok.

Ja ja... ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0