inget att komma med...

Ok, så här är det.. det har inte hänt något i helgen. Jag var ensam hemma för maken var hos sin mamma (som vanligt känns det som). Gjorde som vanligt inte så mycket. Ambitionen är alltid hög, men från tanke till handling är steget fööör långt. Det resulterar allt som oftast i att det inte blir något gjort. Tvättade lite.... Tänkte och funderade på vad jag skulle göra framöver. Vad vill jag med mig? Bestämde mig för att "börja om på nytt" idag. Har väl gått lite sisådär idag. Bättre än vad det kunde gjort, men inte tillräckligt bra.

Träna... det är kul, men jag får inte tummen ur.... Det är som att; jag vill, men orkar inte. Är för trött, stressad, svettig... Framför allt trött! Känner mig orkeslös vilket i sin tur leder till att jag inte gör något alls. Ja, jag vet... ni behöver inte säga det... DET ÄR JU BARA ATT TA SIG I KRAGEN OCH GÖRA DET!! Tror ni inte jag vet det????  Det hjälper inte ens att jag har mitt Wii och att jag tycker det är kul. Det är som att jag har någon typ av mental blockering för allt vad träning heter.

Hmm, alltså.... jag mår rätt bra. Börjar mer och mer känna mig som mig själv... bortsett från en sak.... vikten. Känner mig mer och mer säker på mig. Att jag duger som jag är. Att jag inte är skitful och att människor kan gilla att umgås med mig. Att jag är kompetent i mycket och att människor lyssnar på vad jag har att säga. Men Linda, varför är du då så dum mot dig själv????? Ja, det är en bra fråga... Jag skulle trivas så mycket bättre i mitt eget skinn om jag vägde mindre. Skulle fysiskt må mycket bättre... BLÄ för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0