Som fisken i vattnet? =)

Kommer det att bli så som jag vill? Vem vet? Ja, inte jag... Min pessimistiska ådra säger att det inte blir som jag önskar, men den positiva säger åt mig att inte tänka negativt och ge upp i förtid. Är ju fortfarande utlånad och jag tycker det är så himla roligt. Måste tyvärr säga att jag inte direkt ser fram emot att återgå till min ordinarie tjänst. Å andra sidan arbetar jag ju på ett ställe där det ständigt händer saker. Folk går vidare inom företaget eller slutar för att börja jobba någon annanstans eller för att plugga. Jag känner hur jag har växt som person under den korta tid jag jobbat i den roll jag har nu. Det som är roligt är att jag inte från början trodde att min roll skulle bli så "viktig", att det innebär så mycket ansvar som det faktiskt gjort. Jag har fått ta en del beslut som jag inte riktigt var medveten om innan. Förstod inte vidden av min roll... MEN det är ju hur kul som helst. Jag är så glad! På grund av att jag sitter där jag gör just nu och har de kunskaper jag har från min ordinarie tjänst så har jag även emellanåt varit lite bollplank åt en annan kollega. Jag har fått, och kommer att få, visa upp visa upp resultatet för olika små grupper på vår kundservice. Var inte beredd på det heller från början, men jag har till och med sett till att ge mig själv lite fler uppgifter att göra i samband med detta. Jag är så glad för det jag gjort de senaste veckorna och jag har bara fått positiva reaktioner!
(En bonus är att vi har konsulter som inte är svensktalande så jag får prata engelska varje dag! I´m lovi´n it!)


Kommentarer
Postat av: K

Wootwoot for English! :D

2009-08-14 @ 14:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0