att kunna tala eller att inte kunna tala...

Så var det ju det här med min röst... What to do? Vad händer om min arbetsgivare inte kan erbjuda mig andra arbetsuppgifter? Jag har förtröstan, det kommer att lösa sig! Det måste det göra! Jag orkar inte söka nytt jobb. Nä, jag ska inte ta ut det negativa i förskott. Det kan ju vara så att jag oroar mig helt i onödan.

Var hos "ärkepuckot" och fikade härom kvällen... Min röst började krakelera efter någon timmes pratande fram och tillbaka. Det var INTE jag som pratade hela tiden. Likadat var det när jag fikade med Kiika i förra veckan. Vad är det som händer?

Nu har jag i alla fall bokat tid hos läkare. Den 25/8 (även känt som vår bröllopsdag) ska jag få träffa en halsdoktor. Hoppas han kan hjälpa mig att utreda var felet ligger någonstans eftersom "allt" sätter sig i min hals. Har ju inte ont nu, men det är mentalt jobbigt att rösten inte håller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0