sitter på jobbet

Sitter på kontoret och längtar ut i friska luften. VÅREN ÄR HÄR! Det var ljuvligt att vara ute och vänta på bussen på väg till jobbet idag även om det känns onödigt att behöva åka till jobbet en lördag. Det borde vara så att bara de som verkligen vill jobba helg får göra det. Nåja, nu är jag här och det är faktiskt helt ok. Det är väldigt lugnt här än så länge. Mina kollegor sitter här och är väldigt rastlösa!

Igår träffade jag en kompis. Berättade för henen att jag kontaktat sjukvårdupplysningen ang min molande värk jag har i huvudet i flera dagar. Berättade för sköterskan om att mamma dog av en hjärnblödning och att jag har hört talas om att det kan vara ärftligt. Den typen av ont jag har nu har jag aldrig haft förut. Sköterskan tyckte att jag ska kontakta min vårdcentral. Känns lite mindre kul... Min kompis frågade om jag hade ont i axlarna... jag sa att jag har det och hon sa att det kan vara det som gör att jag har ont i huvudet också. Att spänningarna i nerv och muskel kan gå ända upp i skallen. Hon föreslog att jag skulle gå och få massage. 

Nu ska jag ringa upp en kund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0