vårsol är så nice

Förstå vad mysigt det är att vakna upp och solen redan skiner! Kom ut på trappan till gäststugan hos svärmor och möts av sol och värme. REDAN! I like!
Idag är det påskafton och det ska ätas ägg och sill! Ser redan fram emot det. Smarrigt värre. igår var det stekt lax och pommes till middag. Älskar lax! Jag drack en cider och ett litet glas med bananlikör... Vet inte om det var bara trötthet, men efter det kände jag mig alkoholpåverkad. Brukar behövas mer än så för att jag ska känna av alkoholen... Å andra sidan så dricker jag ju alkohol så väldigt sällan. Kan inte ens säga att jag tar ett glas vin en gång i månaden.... 

Nu känner jag att det är dags för frukost och sen ska jag ta och gå ut i den underbara vårsolen!

Tingeling tingeling.... 

Kram, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0