Jag kan ju!

På jobbet så har vi vissa krav på oss. Ett av dem är att vi ska klara av det som kallas QC - Quality Check. Det är en viss struktur på våra samtal vi ska ha. Vissa saker SKA vara med i samtalen. Jag har nästan alltid fått med dessa saker, MEN, för det finns ett men... OFTA på fel ställe för det ska vara en viss ordning på det hela också.

Så kom då dagen idag.... Hade möte med min chef (vi har sånt ca 1gång/månad). JAG KLARADE DET!! Äntligen har jag bevisat att jag också kan. Man kan bli underkänd, godkänd och så kan man göra så rätt så att man till och med får bonus. Och jag? Jo ni... jag gick från att inte vara godkänd till att få bonus!! Känns så himla bra att jag äntligen gjorde det.


Det finns hopp för mig också =) 


Kommentarer
Postat av: Jyoti

Grattis!!!

Kram

2009-04-07 @ 09:58:06
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0