Älskade katt - hatade katthår!!



Detta är en bild på vår älskade lilla katt! Hon är vår bebis. Hur söt go och kelsjuk som helst och det tycker vi är mycket mysigt.



På bilden ovan ser vi en hög med kläder som ligger på en strykbräda. REN TVÄTT!! Det är inte fullt lika mysigt när den här söta lilla katten, vår bebis som vi älskar, har fått för sig att lägga sig på strykbrädan på vår rena tvätt för att titt ut genom fönstret. Jag blir lika arg och frustrerad varje gång det händer. Dels för att, som idag, hon vet att hon inte får vara där och sticker när hon märker att jag sett henne... dels för att jag är så dum som inte tagit hand om den rena tvätten. Så jag blir ilsken både på henne och framförallt på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0