Wiii

Jag bara älskar "mitt" TV-spel. Wii!!!! Bästa nånsin.

När jag fyllde år i somras fick jag dessutom en Wii Fit, en bräda till själva konsollen, med spel till. Den här brädan och "spelet" är inte ett vanligt spel utan man använder det som träningsredskap. Man har till och med en personlig tränare, även om det faktiskt är något standariserad. Jag använder det för att jag ska röra på mig. Kunna träna utan att behöva gå på gymet och skämmas. Känns tryggare. Anyway.. igår när jag kom hem efter en trevlig middag med teamet, satt min man i soffan och spelade TV-spel.
Då har han gått och köpt Mario Cart. Det är ett bilspel. Med ratt. Vi spelade en stund igår och det var jättekul.
Ikväll har vi spelat hela kvällen..

Nu är jag så trött så att jag ine orkar hålla ögonen öppna. Ser ingen anledning till att tvinga mig att vara vaken.... går och lägger mig istället.

Godnatt till alla nattugglor.

Kommentarer
Postat av: Sara

NÄ men tjohejsan!

2008-09-27 @ 12:42:49
URL: http://gomez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0