månadens medarbetare - jag?!

Kände att det var ett tag sedan jag bloggade....

Häromdagen berättade jag för mina kollegor om vad det är jag gör när jag "arbetar med mig själv".

Jag har ju kommit med på MotVikt. Ett program för att hjälpa mig med min övervikt. Alltså att bli av med den. Jag var borta från arbetet i 8 dagar för att jag var på Danderyds sjukhus och där tränade och var med på föreläsningar och lagade mat. Nu är jag borta ungefär  ½ dag i veckan under 3 månader. 3 månader därefter kommer det bli mer sporadiskt. Jag är sjukskriven den tiden.
Det var lite jobbigt att berätta för kollegor och det är absolut inte alla i min närhet som känner till det heller. Jag är lite stolt över att jag lyckades gå ner 4 kg på 14 dgr. Har dessutom börjat träna. Det känns jättebra!

Idag hade vi teammöte på jobbet och då hade mina kollegor utsett mig till månadens medarbetare. Det var ju trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0