tappar underkläderna...

Ett tecken på att jag lyckas med min viktminskning, även om det går sakta, är att jag tappar mina trosor. Första gången det hände tänkte jag för mig själv "typiskt, har tagit på mig trosor med dålig resår" jobbigt att vara iväg en hel dag med trosor som inte vill sitta där de ska. Andra gången var häromdagen. Upptäckte det när jag var  stan. Spelade ingen roll hur mycket jag drog upp dem, såg nog konstigt ut när jag försökte, för de ville inte sitta uppe. Och, nej, det var inte samma par som gången innan. Sen så var det gårdagen. Ett tredje par trosor som inte ville sitta uppe. Jag börjar se en trend. Jag tappar mina kläder..... Hmmm, dags att börja köpa mindre storlek?

Som tur är har jag vid något tidigare tillfälle köpt underkläder som varit för små och inte kunnat ha. De kan jag ha nu!!! Mycket bra! =)

Nu ska jag återgå till det jag höll på.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

TACK för en underbar fest!! Jag hade jätte skoj =)

2008-11-03 @ 21:23:21
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0