Mitt underbara ärkepucko!!

Imorse vaknade jag, illamående och med huvudvärk. Inte alls en bra start på dagen. Sedan har det bara fortsatt så... konstig dag på jobbet.. vet inte varför men jag har känt mig frånvarande fastän jag varit närvarande. Idag har jag fått veta att senare i veckan ska jag "praoa" på en annan avdelning. Det ser jag fram emot!

Efter jobbet bar det av hem till mitt eget lilla ärkepucko, som jag kärleksfullt kallar min vän. Hon hade fixat middag. Vårrullar med fullkornsris och sallad. Mycket gott. Har sedan tillbringat hela kvällen hos henne och vi har (eller, ja, jag mest) pratat och pratat och pratat. Älskar henne. Hon är underbar! Vi ses alldeles för sällan.
Trist sen att komma hem till mannen i mitt liv, som jag älskar, som är på tråkigt humör. Ja ja, det går väl över för honom...

kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0