kära medmänniska

Hej du medmänniska,

det är jätteroligt att du gillar att lyssna på musik och att du är mån om att komma i tid till ditt jobb, läkarbesök och andra åtaganden. Men du, tänk på alla andra i din närhet.
Lyssna på din musik hemma eller sätt "proppar" i öronen med colym som göra att bara  du hör och jag slipper. När du ska gå på/av buss/tåg så behöver du inte trängas med mig, du behöver inte knuffa mig och tränga dig före i kön som blir. Jag har också tider att passa. Jag tycker också om att lyssna på musik men till skillnad från dig så har jag "proppar" i öronen som gör att JAG kan lyssna på den musik jag valt och du slipper.

Livet blir så mycket roligare när vi samsas och visar hänsyn för/mot varandra, tycker du inte?!

Kommentarer
Postat av: S

Haha! Tankeöverföring! ;)

Skrev om det här i våras också, jag hatar att åka kollektivt!!!

2008-10-17 @ 15:24:07
URL: http://saraisthename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0