inte bästa helgen

Denna helgen har jag jobbat. Det har varit helt ok. Superlugnt. Sovit hemma hos en kompis. Har inte varit så "duktig" i helgen. Ätit glass och godis. INTE BRA! Jag blir lika arg på mig själv varje gång jag gjort npgot som jag inte bör göra. På vägen hem idag tänkte jag att jag inte skulle äta ikväll. MEN, när jag väl kom hem så var jag hungrig och då blev det lite snabba nudlar med kyckling. Inte bra, klockan var för mycket... efter det var jag inte så sugen på att träna. MEN, det har jag gjort  nu. Känner mig lite mer nöjd med mig själv nu när jag har tränat och duschat lite. Nu ska jag gå till min säng och sova err par timmar innan det är dags att gå upp för att möta en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0