fredag = ledig dag

Igår kväll när jag gick och lade mig hade jag en massa planer för idag.
Idag när jag vaknade hade jag ont i ryggen... IGEN! =(  MÅSTE KÖPA NY MADRASS INNAN JAG BLIR TOKIG.
Har därför tagit det ganska lugnt idag. Glott på dumburken... tvättat en maskin tvätt och tagit hand om disken. Har varit duktig och ätit frukost och lunch och strax ska jag äta middag.
Ja, åsså har jag tränat!! Varje gång jag använt mitt Wii som träningsredskap känner jag lycka i kroppen. Min kropp gillar tydligen att träna/röra på sig. Synd att jag varit så dålig på att lyssna på min kropp innan. Testade lite nya övningar idag.

I helgen är det jobb som gäller. Ska sova hos en kompis lördag-söndag. Maken och katten får klara sig utan mig.

Ikväll händer nog inte så mycket. Kanske spela lite betapet och titta på Idol eller Doobidoo...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jadu, finns nog ingen förklaring!Haha bitter Sara bara..

2008-10-03 @ 22:31:39
URL: http://gomez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0