träning är ju så roligt!!

Alltså, jag undrar... vad är mitt problem? Jag tycker det är roligt att träna. MEN har inte gjort det hemma på nästan en månad. JAG SKA TRÄNA MINST EN HALVTIMME VARJE DAG!!
Jag har utövat stavgång en gång i veckan när jag varit på MotVikt, men det är långt ifrån tillräckligt.

Idag när jag vaknade, gick jag upp och satte igång att träna med en gång. Det var skönt.
Linda, det är bara att inse - du gillar att träna och du mår bra av det!! FORTSÄTT SÅ!!

Idag jobbar jag 11:30 till 20:15. Lite sådär att jobba kväll,  men skönt att ha tid till träning innan jobbet.

Nu ska jag duscha. See ya


Kommentarer
Postat av: Sara

Det går säkert hur bra som helst med träningen :)

2008-11-14 @ 09:10:57
URL: http://castaneda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0