så här får det inte vara...

Tittar på Uppdrag Granskning. De gör inslag om bostadssituationen i Sverige. Det handlar om hyresvärdar som inte tar hand om sina hus. Människor som har svårt att ta sig in på bostadsmarknaden och har hamnat i bostäder som är under all kritik.

En familj har mögel i väggarna i hela lägenheten och det är kackerlackor och andra småkryp överallt. Antisimex har varit där 20ggr på de senaste 10 åren men krypen återkommer. Mamman går upp och dammsuger alla hyllor och hela lägenheten varje dag. Hyresvärden säger att de har nöjda hyresgäster. DET ÄR HELT SJUKT! Det är skamligt att någon överhuvudtaget ska behöva bo på det sättet.
De som det handlar om är ju såklart invandrare och missbrukare. Med det menar jag att det är de som har det svårt att komma in i samhället som får det så här p g a giriga människor. De som utnyttjar andras behov av tak över huvudet. DE BORDE SKÄMMAS. STÄM DEM!!
Inte för jag tror att det skulle hända mig, men.... detta är ju faktiskt något som kan drabba vem som helst. SKRÄMMANDE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt galet ju!



Linda msn nu?

Saaraaa@hotmail.com

2008-11-20 @ 21:28:45
Postat av: Anonym

oj saaraaa@hotmail.com menade jag

2008-11-20 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0