känner mig lite hjälplös

Idag har jag läst på vänners och släktingars bloggar. Det  sig är inget nytt, det är något jag brukar göra eftersom det är ett enkelt sätt att uppdatera sig på vad som händer i deras liv.

Två av mina vänner mår inte så bra just nu, av deras inlägg att döma och det gör att jag känner mig lite hjälplös. En av dem efterlyser hjälp. Tyvärr kan jag inte åka till henne då jag bor alldeles för långt ifrån henne. Har dock låtit henne veta att jag finns här för henne om hon vill/behöver.
Min andra vän ringde jag direkt. Hon orkade inte prata. Lät jätteledsen.  Älskade vän, jag vet inte vad som hänt. Du berättar väl när du orkar. Jag finns här i ur och skur, det är bara att du hör av dig.

Kram till alla er som behöver det.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

TACK snälla du, så underbar du är =) Men det har löst sig nu. KRAM

2008-11-19 @ 19:53:20
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0