Fått en svåger!

Lillasyster åkte som jag tidigare skrivit till Fiji och gifte sig med sin Dike. Jätteroligt.

Min bror och hans fru och jag och min "gube" arrangerade en "stor" överraskningsfest för dem när de kom hem. Vi firade dem i lördags. De hade ingen aning. Det blev lyckat. Var en trevlig fest och huvudpersonerna var nöjda. Jätteroligt. Kul att de uppskattade det.

Givetvis var det nere i skåne. Vi åkte dit i tordsdags och "gömde" oss tills i lördags. Fredagen handlade om planering och möblering och iordningställande. Jag passade på att gosa massor med min yngsta brorsdotter. Hennes storasyster var hemma hos mormor och morfar. Hon kom hem i söndags så jag fick träffa henne en liten stund.

Det har hänt mycket i några av mina kusiners liv på sistone och jag vill bara säga: Jag tänker på er och finns här om ni vill/behöver mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0