Älska snö/vinter?

Nä nu... har läst vänners/släktingars bloggar och fler skriver om den här sabla snön som kommit!

Bara för att klargöra min ståndpunkt... JAG TYCKER INTE OM SNÖ OCH VINTER!

Tycker det är fint att titta på nyfallen snö när jag sitter inomhus och njuter i värmen med en varm kopp thé/choklad/kaffe gärna en brasa eller mysig filt också..

Kylan kan jag definitivt vara utan.

Vi har varit hos svärmor i helgen, precis kommit hem. Ute i gäststugan är det så förbenat kallt. Inatt var jag tvungen att gå upp och ta på mig swettisbyxorna och stickade tröjan för att kunna sova utan att tro att jag skulle frysa ihjäl. Jag har blivit så frusen det senaste...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag som bara äääälskar snö;-)

Tur att man kan vara vänner ändå..

2008-11-24 @ 17:49:18
URL: http://fotomamman.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Det är väl tur att alla inte tycker likadant =) Kram på dig!

2008-11-24 @ 19:57:01
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0