Hur svårt behöver det vara?

Jag gillar att umgås med människor. Mina vänner är underbara och jag älskar att träffa dem. MEN, jag är som jag är och ibland känner jag att jag inte "orkar". "Bekvämlighets/lathets-nervern" sätter in. Bara tanken på att åka iväg och träffa kompisar blir jobbigt. Det är ju så bekvämt att bara vara hemma...

Min fråga är alltså, hur svårt behöver det vara?? Det är ju bara att ta sig i kragen, åka och möta sina vänner och umgås!! Det blir ju så trevligt och jag slipper sitta här hemma och ha dåligt samvete jämtemot mina vänner som vill träffa mig och som jag faktiskt vill träffa..

Till mina vänner... jag är dålig på att träffa er och även på att prata i telefon med er och för det säger jag, förlåt! Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0