borde träffa vännerna oftare

Idag har jag jobbat. Första helgen jag jobbar sedan jag påbörjade min sjukskrivning i september... Var en ok dag på jobbet..
Direkt efter jobbet åkte jag hem till min "lillasyster" som fyllde 30 igår. Givetvis var "mamma" också där. Har inte träffat dem på flera år. Det är sååå dåligt.
Jag älskar dem och känner mig hemma med dem.

Häromdagen skrev jag om att jag undrade om någon läste bloggen eftersom ingen skrev någon kommentar på ett tag. Har förstått att det uppfattats som ett klagomål från min sida, men det var inte menat så, jag var bara nyfiken på om någon läser det jag skriver. Fick ju i och för sig då bekräftat att det finns de som läser vad jag skriver... trevligt!

Dags att sova nu! En jobbdag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: DITTE

Hoppas du inte tog mitt inlägg som kritik det var menat som något positivt. Fast jag inte alltid kommenterar finns jag/vi där KRAM/DITTE

2008-05-04 @ 15:34:26
Postat av: Anna

Hej! Hoppas att allt är bra =) Ville bara berätta att jag läser din blogg dagligen och som alla andra är jag jätte dålig på att kommentera.. men jag ska bättra mig =)

2008-05-05 @ 18:22:11
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0