viktnedgång och annat...

jag har gått ner ett par kilo de senaste veckorna.. trevligt att se att det minskar istället för att öka....

Helgen tillbringade vi nere i skåne hos familjen. Var ju på 50 års fest i lördags. Det var trevligt.

Vi bodde hemma hos min bror och hans familj, inte för att vi fick träffat min bror så mycket... han jobbade tyvärr hela helgen. Men, jag fick träffa min svägerska och min lilla brorsdotter. Hon e för go! Lilla Elin går på "hoppis och skuttis" på lördagar. Jag var med och tittade på. Hon är jätteduktig. Minstingen i gruppen men hur duktig som helst på att hänga med i rörelserna.

illa, jag mår illa...... la di da di da di da di da di dada... Nej, eller jo, det är sant. Jag har mått illa ett tag nu, och NEJ, jag är inte gravid... Förra veckan var jag hemma ett par dagar, spydde och mådde dåligt.. Hade gjort det flera dagar innan jag blev hemma från jobbet... Mår fortfarande illa.... Uppsöka vård? Njae... känns jobbigt... Tycker jag gör inte mycket nu för tiden, annat än jobba och besöka olika läkare....

Trött nu!

Gäsp och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0