semesterns vara eller inte vara

Jag har varit hemma sedan i tisdags. Mått illa sedan förra veckan. Och, NEJ, fortfarande är svaret.. jag är INTE gravid.
Mår bättre idag.
Idag fick jag ett samtal från min chef gällande min semesteransökan. Var visst många som hade sökt om semester samtidigt som jag. Jag sökte semester vecka 30 och 31. Ville vara ledig när jag fyller år i år. blev inte så... fick inte semester vecka 30. Blev vecka 31 och 32 istället. Fick även semester 4-10/6 så att vi kan åka på vår lilla London resa.

Detta innebär alltså att jag inte kan åka bort för att fira min födelsedag. Trist, men man får inte alltid som man vill.


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter super härligt att åka iväg till London, får jag följa med? *blink, blink* kram!

2008-03-06 @ 21:47:26
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0