kattskrälle!!

Alltså, jag blir så förbannad. Vi har en katt, Socker, och hon är världens goaste, finaste lilla kisekatt.

MEN.... hon är världens kattskrälle som jag inte alls tycker om när jag upptäcker att kläderna i garderoberna är fulla av katthår för att hon har fått för sig att hon ska ligga i lådorna där.
Tiill saken hör att vi inte har dörrar på dessa garderober. Så, till viss del får vi nog skylla oss själva. Hon är mycket medveten om att hon inte får vara där så när vi ser eller hör henne öppna en låda och säger till henne så sticker hon där ifrån med en gång.
Vi har bara inte kommit oss för med att köpa dörrar till garderoberna. Vi köpte dem begagnat och de som hade dem innan hade inte haft dörrar till dem...
Det hjälper inte att jag vet att vi får skylla oss själva. Jag blir så arg när där är ett ton katthår på nytvättade kläder. Det är inte jättelätt att få bort när katten har legat på kläderna..

Å så mitt i min irritation när jag svär ve och förbannelse och säger (irriterat ) till min man att vi måste köpa dörrar så får jag nästan ingen respons utan mer.. "bli inte förbannad på mig".... (svordomarna som jag just nu vill slänga ur mig kommer jag inte att skriva ner för det hjälper inte..)

GRRRRRRRRRR

Vill bara sluta nu med att säga att jag älskar vår lilla bebis... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0